top of page
ESD Application - Light Grey & Dark Grey

PVC אנטי סטטי

מחפשים פתרון לחשמל סטטי?
ריצוף למפעל? ריצוף למעבדות?

נמאס לכם מרצועות יד מסורבלות?


הכירו את משטחי FLOORA - משטחי PVC אנטי סטטי לרצפה, בהרכבה מהירה וללא צורך בהכנה מיוחדת לרצפה. משטחים בטיחותיים, יעילים ואסתטיים המבטלים חשמל סטטי ומהווים פתרון מושלם למעבדות וחללי ייצור.

ESD Application - Light Grey.jpg

רצפת PVC אנטי סטטי הינה פתרון אידיאלי עבור מפעלים רבים, מעבדות, אולמות ייצור ולכל מקום אשר קיים חשמל סטטי. כבר לא צריך ללכת עם צמידים מיוחדים, מוותרים על רצועות קשירה וכל אביזר אחר. ריצוף אנטי סטטי מבטל חשמל סטטי ומאפשר עבודה רציפה ובטיחותית ללא הפרעות מיותרות. הבידוד נמצא מתחת לרצפה, כך שהמראה החיצוני של המשטח הינו רגיל לחלוטין (אסתטי ומודרני). ניתן לבחור רצפה אנטי סטטית מבין מגוון צבעים, עוביים ומרקמים.

ESD Application - Dark Grey 3.JPG
המשך

פי וי סי אנטי סטטי (קשיח) המפזר חשמל סטטי הוא אחד החומרים המיוחדים שאנו מייבאים לישראל בשל דרישה גוברת של תעשיות ההייטק. בניגוד לרוב החומרים הפלסטיים שאינם מוליכי חשמל, לרצפת PVC אנטי סטטי יש מוליכות של 10^6 עד 10^8 אום והיא דוחה מטענים סטטיים, שעלולים היו לגרום להצטברות אבק ולהרס של רכיבי חצאי-מוליכים. החומר משמש למוצרים שפועלים בחדרים נקיים ולתעשיית ההייטק. הוא מעכב בעירה ובעל דרוג UL94-V0. ניתן להשיג ריצוף אנטי סטטי בעוביים של,7,5 ו-10 מילימטר ובמגוון צבעים ודרגות מיוחדות: עמיד לטמפרטורה גבוהה, בעל עמידות כימית, EMI, עמיד לאימפרקט ועוד. 

מי צריך רצפה אנטי סטטית?

חשמל סטטי הינו תוצר לוואי של מגוון תהליכי ייצור במפעלים, ונפוץ גם במעבדות מחקר ומעבדות היי טק. בכדי למנוע התחשמלויות נישנות, קיימים בשוק פתרונות כמו צמידים/רצועות שעל העובדים לענוד במהלך העבודה. המשטחים החדישים של FLOORA מגיעים עם בידוד תת רצפתי, המבטל את החשמל הסטטי. באמצעות ריצוף אנטי סטטי, יכולים העובדים לעשות את עבודתם באופן חופשי ויעיל ללא כל חשש מהתחשמלות.

מעבדות אלקטרוניקה, מפעלים, חדרים נקיים, תעשיות הייטק, כל מקום אשר יש בו חשמל סטטי (רצפות ייצור וכו') עשוי להנות מתכונותיו של PVC אנטי סטטי לרצפה. גם על מנת לעבוד בצורה חלקה וללא התחשמלויות מיותרות וגם בכדי לשמור על הנראות.

ESD TEST Certificate

Chemical Resistance Guide

Ecotile Overview

Anti-Slip-Certificate

משטחים פונקציונאליים

ניתן לבחור משטחים אנטי סטטיים (עם מגוון איכויות נוספות כמו "אי החלקה") - מתוך מגוון גדול של צבעים וגוונים. בנוסף, ישנה האפשרות להדפיס על גבי רצפה אנטי סטטית מגוון תמונות/אייקונים וזאת במטרה לשרת את ייעוד החלל ואף לשפר את הנראות הכללית של הרצפה. משטחי PVC אנטי סטטי מגיעים בגוונים שונים מאפשרים הפרדת רצפות ייצור במפעלים, הפרדה בין מתחמים ואף הפרדה בתוך מתחמי מעבדות.

ESD Application - Light Grey & Dark Grey

איך זה עובד?

אריחי פי וי סי אנטי סטטי של חברת FLOORA מיוצרים בטכנולוגיה חדשה, ומגיעים עם בידוד תת רצפתי, מה שמאפשר מניעת חשמל סטטי לעובדים אשר נמצאים על הרצפה. כלפי חוץ האריחים נראים רגיל לחלוטין, עם מגוון אפשרויות עיצוב מודרניות למראה אסתתי, נקי ומושלם. בנוסף ריצוף אנטי סטטי מגיע עם אחריות ל10 שנים. מוצר מדהים עם מגוון יתרונות, לרבות התקנה קלה ומהירה, בדומה לחלקי פאזל.

ESD Application - Light Grey.jpg
יתרונות בולטים של המוצר

אריחים בצבעים שונים לאיזורים שונים

אפשרות לבחירת מרקמים שונים לאיזורים שונים

דוחה לכלוך וחיידקים

משטחים קלים לניקוי וחיטוי (אידיאלי למעבדות)

עלויות תחזוקה נמוכות למדי

משטחים בטיחותיים נגד החלקה

אפשרות פירוק והרכבה מחדש בחלל אחר

התקנה ללא הדבקה

ושמירה אמיתית על הרצפה המקורית

"מניחים והולכים" - התקנה קלה ומהירה במיוחד, בדומה לפאזל

אין צורך בהכנה מוקדמת שלל הרצפה לפני התקנת המשטח

ESD Application - Dark Grey 3.JPG
bottom of page